Inginerii companiei Volkswagen testeaza zilele acestea mai multe tehnologii care vor schimba complet sistemele de iluminare auto.
Fie ca vorbim despre cele instalate la nivelul partii frontale, fie ca discutia vizeaza in principal unitatile montate in partea din spate a caroseriei cu doua, trei sau mai multe portiere, blocurile optice au evoluat extrem de mult de-a lungul timpului.
Adevarata revolutie a sistemelor de iluminare sta insa sa inceapa, la spectaculoasa transformare a farurilor, respectiv stopurilor asteptata de toata lumea urmand a pune serios umarul inclusiv producatorul german de automobile Volkswagen.
Inginerii companiei din Wolfsburg testeaza zilele acestea blocuri optice frontale similare celor pe care Mercedes planuieste sa le instaleze pe limuzina Maybach S-Class, blocuri optice frontale capabile sa proiecteze diverse mesaje pe asfalt.
Noile tehnologii vor schimba, totodata, si modul in care sistemele de iluminare de la nivelul partii posterioare vor fi privite, producatorul german de automobile Volkswagen planuind sa transmita prin intermediul acestora diferite mesaje.
O alta idee care le-a venit inginerilor companiei din Wolfsburg consta in pachetele de asistenta botezate Optical Lane si Optical Park, care ajuta soferul sa (re)descopere, printre altele, latimea caroseriei masinii pe care il conduce
De altfel, accelerarea revolutiei a sistemelor de iluminare va fi necesara pentru ca aceste tehnologii sa fie gata la timp pentru lansarea primelor modele autonome.